heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

glad!

Publicerad 2014-04-09 21:12:32 i Allmänt

Idag var jag så glad att även mina arbetskamrater reagerade!:) De sa att jag såg jätte lycklig ut. Och faktiskt känner jag mig väldigt lycklig. Idag iallafall!:) hoppas att de håller i sig. Jag fick massage på jobb! Min ömma nacke fick bli ordentligt knådad! Det behövdes verkligen. Men det är ju fortfarande inte helt ok med nacken. Men mycket bättre:) kanske kan få sova gott i natt:) Fick mat av min fina vän Micke:) och när jag kom hit så frågade han om jag inte hade Izabella med mig. Oj sa jag, henne glömde jag hos mormor! Hahaha. Jag skulle ju hämtat henne på väg hem från jobbet:) hihihi , så jag ringde mamma:) och hämtade Izabella senare:) I morgon ska jag få åka och testa ut sulor till mina fötter. Jag får det av jobb, eftersom vi går så mycket. Vi går ju på betong med arbetsskor i 7 tim och 30 min varje dag och i arbetsskorna är där ju stål i och det blir tungt oxå. Men med dessa gelsulor ska jag få en bättre hållning och mindre ont i fötterna:) vi får se:) Inte ett jätte intressant inlägg:) Men ett inlägg iallafall:) hihi. Nu kallar sängen, hör jag:) godnatt mina fina♡♥

Kommentarer

Postat av: sonja krook

Publicerad 2014-04-09 21:36:59

Det var ju roligt att du är glad för då blir jag också glad.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela