heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

Paranoid

Publicerad 2014-12-01 09:37:19 i Allmänt

Ja jag blir paranoid på min Teamleder. Ena veckan är han snäll, skämtar och skrattar mot mig. Nästa vecka är han elak och säger knappt Hej. Så blir det så fram och tillbaka. Och jag går och undrar vad jag gjort? Frågar jag så är det inget. Va inte min vän och var snäll mot mig, för att nästa vecka göra mig arg! Blööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela