heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

Huvudvärk och stress

Publicerad 2014-04-03 20:51:23 i Allmänt

Min nacke är super spänd:( kan inte riktigt sova ordentligt för min näsa är täppt. Tankar om hur jag ska hinna med så mycket så möjligt på så kort tid som möjligt. Ja mycket att tänka på. Om två veckor ska jag vara färdig med arbetet till facket. jag ska ha hunnit boka in ett möte med någon från sektionen och jag ska samtidigt jobba. jag känner mig så dum när jag säger till min chef att jag måste jobba med facket. de har aldrig sagt något, men jag tänker direkt. tänk om det inte tror mig. tänk om de tycker att jag gör ett dåligt arbete. tänk om....... Irriterande att jag hela tiden ska vara rädd för vad de tycker och tänker, dessutom innan de tyckt och tänkt. men det är mitt kassa självförtroende och kassa självkänsla som gör detta. Jag var hos min psykolog och pratade om att jag borde gå till min chef och berätta om min panikångest och att den gör att mitt självförtroende sänks och det är därför jag blir lätt stött och arg när jag blir tillsagt om mitt arbete. jag försöker nu att arbeta igenom med min psykolog om detta. men jag behöver nog prata med honom. han tror att det är för att jag fått en förlossningsdeprion när jag fick Izabella, men det är ju inte sant alls. Det hänger ihop med min barndom. Pedofilen... jag känner mig allt mer kränkt ju äldre jag blir, kränkt av HAN. Pedofilen som tog på mig i år. och för första gången i nyktert tillstånd har jag pratat med min mamma om hur jag känner. I alla fall lite om hur jag känner. Kanske någon dag ska jag öppna mig ännu mer och berätta ännu mer om vad jag känner... men det är jobbigt, för vi pratar inte om vad som hänt.... nä usch om jag skulle försöka sluta tänka så jävla mycket!!! nu ska jag spela lite, så jag inte tänker på detta mer! puss och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela