heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

sååååå längesedan.

Publicerad 2014-11-26 21:37:35 i Allmänt

Det var ett bra tag sedan jag skrev. Men det är för jag har pratat med psykolog om alla mina arga tankar. Men just nu är jag inne i en jobbig period i mitt liv där HAN finns extra mycket i min hjärna... jag blir så ledsen, arg och besviken på mig själv för jag inte kan hålla tillbaka pedofilen från mina tankar. Han följer mig som en hök just nu! Hans minne suger ur all energi ur mig och jag känner mig allt mer hopplös. Jag dricker just nu vin för det hjälper mig mer att koppla av. Jag vet att det inte alls är en bra eller ok utväg och en väldigt dålig utväg. Men den är bättre än de tunga tankarna jag har i min hjärna just nu. Känner att jag behöver något men vet inte vad. Jävla du! Äckliga svin! Varför var du tvungen att ha mig? ??? Jobbigt jobbigt!!!! Ha det bra! Jag ska verkligen kämpa för att de värsta tankar ska komma!!!!! ! ! ! Ses!

Kommentarer

Postat av: Sonja Krook

Publicerad 2014-11-26 22:36:00

Du får försöka tänka på dina barn istället. Jag vet att du har det jobbigt emellanåt men försök skingra dina tankar. Du vet att du kan prata med din psykolog. Ring henne. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela