heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

julklappar och god glögg!! mysigt men...

Publicerad 2012-12-06 14:59:28 i Allmänt

Jag sitter och packar in paket. helt plötsligt från ingenstans dyker den jävla pedofilen upp i hjärnan... utan att tänka på något negativt då bara helt plötsligt pang!! Fick bilden av när jag fick sova över där för mina föräldrar hade bråkat och mamma fick åka till sjukhuset... De hade druckit , som de gjorde varje helg, de bråkade om något och jag hörde mamma skrika, JAG SKA DÖDA DIG DIN JÄVEL!!! jag sprang ner och såg mamma med en kniv i handen.. Pappa hade en kudde i handen och slog henne med den så hon trillade och svimmade... sånt var faktiskt inte ovanligt tyvär, att de bråkade så intensivt och ofta!!! Inget mer hände met än med mig, på natten när han trodde jag sov, jag sov aldrig när jag var tvungen att stanna där! Detta var den sista gången han gjorde det! Jag var faktiskt ganska gammal, tror jag var 9.. Jag var förtfarande för rädd för att svika någon.. var fortfarande för rädd att pappa skulle välja att inte tro mig, eller att han oxå skylle klandra mig... Så som jag själv gjorde. Jag hade intalat mig själv så länge att det var mitt eget fel, att jag förtjänade detta.. För jag inte vågade säga ifrån! fega jävla unge, tänkte jag ofta!!! dagen efter satt han och kollade på femte elementet och när jag kom så sa han att jah skulle sitta hos honom och titta, jag gjorde det och kände att han fick stånd mot mig... turen var på min sida då en bil kom förbi!! Mina föräldrar!!!!!! jag sprang hem och blev så glad för mamma mådde bra! ingen skada skedd!!! Jag sov aldrig mer där!! Gången efter de bråkade så intensivt att de nästan slogs ringe jag min kusin som kom och hämtade mig! Detta var sista gången han tog på min kisse!! Sista gången han tog på mig, hade jag fått bröst, jag minns det så väl.. De festade hos oss. De var fulla och av någon anledning satte han sig i köket, jag hade en kompis till mig där, vår granne längre bort i gatan.. jag skulle gå in och hämta något i kylen och på vägen dit drog han mig i armen och höll fast mig och tog mig på brösten! Han jag umgicks med kom in i köket och såg det, då vågade jag säga sluta, för första gången! och jag slog till honom på kinden och sprang där ifrån! .. efter jag berättat för mina föräldrar , har han erkänt för dem! Mamma, jag skriver inte detta för att skada dig och pappa på något sätt, men jag måste få skriva om det eller prata, men jag föredrar att skriva!! Jag älskar er! och mamma, jag är så stolt över att du inte dricker mer! jag älskar dig från månen tillbaks!:)<3

Kommentarer

Postat av: Rose

Publicerad 2012-12-06 15:35:05

Jag blir så rasande arg på den äckliga jävla gubben så jag skulle kunna slå honom gul och blå....!! Ingen ska få lov att utsättas för sånt. Kastrera det aset... Love you min finaste vän. Skulle plocka ner en egen stjärna till dig från fymden om jag kunde. <3<3<3

Svar: love u too my sister:)
Heidi

Postat av: Sara

Publicerad 2012-12-09 18:50:19

finns här om du behöver <3

Svar: <3
Heidi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela