heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

julpyssel.. nä tycker jag inte!!! syslöjd!!!

Publicerad 2012-12-04 19:50:49 i Allmänt

Igår kväll var jag på familjecentralen och skulle julpyssla, eller trodde jag, för det stöd på en lapp att det var pyssel, men det var sy pyssel!!! Aaaaa jag suger på att sy!!! så mycket att det blev så här!
och det skulle bli en pepparkaka!:) jaja jag gjorde mitt bästa! Och jag gav inte upp! Hehe:) i dag åkte jag pullka med, Rose ,Melvin, Izabella och Vincent :) riktigt kul faktiskt:) Vill ut och åka nu utan barn men ingen vill följa med mig:( kanske övertalat Kim:) hoppas, hoppas:) ska iallafall åka i morgon igen med Ellinore ,Marlene, Izabella och hennes kompis Malte:) men först är det babycafe med fina vännerna Jenny med Filippa, Mikki med Liella och Rose med Melvin!!!!:) Det är faktiskt väldigt mysigt där nere!!! Och Anna-Maria som håller i det är riktigt duktig med barn! Alla barn älskar henne!!!:) Just det, igår var vi på brio i Osby. kollade på tomteverkstaden och hälsade på tomten:) det var fint!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela