heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

Riktig kul julfest och ångest dagen efter!!!

Publicerad 2012-12-16 19:48:27 i Allmänt

I Fredags var vi på vallmans på julfest.. ingen riktig julmat, men det var nog gott! nog är för att man fick MYCKET gratis dricka och då hann jag inte äta:) måste ju dricka om det nu e gratis;) tsss.. I alla fall så rökte jag:( jag som typ hatar när folk är fulla och röker för det är en onödig grej ju!! oh dum i huet!! Efter gick vi till HARRYS så klart, där jag har blivit "kändis" men det är kul och jag gillar harrys... Jag dansade från 10ca till 2.30 ca... trött i kroppen!!! sen blev jag jätte trött och ville hem!! Tur jag hade min systers sköna skor på mig, med kilklack... I lördags fick jag dödsångest.. Jag var på möhippa för en cancer sjuk tjej. Gitt heter hon. Vi började prata om hennes sjukdom och tillslut satt vi alla och tjöt! usch vad den är hemsk! borde utrotas!:( hon här började att få bröst cancer som hon opererade bort, och fick strålning och cellgift.. det var borta, sen hittade dem i magen, sen i lungorna sen i huvudet och nu i livmodern eller i där någonstans.. Jag blir bara så ledsen för hon har två barn och de har fått växa upp med att hon varit sjuk:( de är inte kanske mer än 10 år den älsta tror jag...:( usch , då började jag tänka på hur jag hade fixat och ha det så. tyvärr tror jag inte jag hade fixat det så bra som hon! Hon är stark, verkligen!!! Hoppas allt går bra!!! <3<3<3<3<3 Det kan ta tid innan jag kan skriva ofta igen, eftersom jag lämnat in mit HTC mögtelefon igen!!! samma fel som de andra två gångerna!! stänger av sig när jag pratar, facebookar eller fotograferar!! hoppas den nu blir bra!! Till nästa gång! Puss å hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela