heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

vilken jävla skitstövell!!!

Publicerad 2012-12-02 22:21:00 i Allmänt

I dag var vi i Helsingborg på julskyltning:) Det var riktigt kallt, men jätte kul:) Det var kul att träffa S&s igen:)<3 aldrig att jag ska vara dum igen!!! mot henne iallafall:) Jag och Izabella gick in till tomten två gånger:) och vi och åt på MAX efteråt:) Ja just det. Jag har ju köpt fina rosa skor till Bella, från h&m, med mysigt ull i, MEN de klarar inte kyla eller snö!!!? det är ju för fan Kängor!! h&m suger på sådana skor!!! Jag har nu köpt riktiga Kavat kängor!! så dessa ska väl ändå hon inte frysa i, eller bli våt om tårna:)! över till jobb! Det är jätte tråkigt för någon snackar så mkt skit om mig till chefen, denna någon har gått in på fb och snokat och sen sprungit direkt och skvallrat till chefen!!! så jävla långt, och fegt att inte komma till mig direkt! Vad vill denna få ut av det? Jag.menar inget har hänt, jag jobbar än och min chef har inte sagt något till mig! inte om de saker denna har skvallrat om! så nu har jag tagit bort nästan alla från jobb och låst så han inte kommer in på.min sida utan att be om vänskap! I morgon blir det brio i Osby så godnatt!!:)<3

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2012-12-06 15:36:52

Var det inte kul att träffa oss då?.. :(

Svar: klart jag tyckte det var!:)
Heidi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela