heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

5 årig ammas än...

Publicerad 2012-11-26 22:19:00 i Allmänt

Ja denna mamman, enligt min åsikt, är väldigt, väldigt annorlunda.. Jag menar. hur kan man tycka det är mysigt att amma sin dotter som är fem år gammal? Det finns vitaminer på burk.. Det är säkert bra med bröstmjölk, men pumpa då ut den.. Jag tycker det ser äckligt ut.. Mamman tyckte oxå att barn som ammas länge får en bättre trygghet? men snälla någon, tryggheten har väll inte bars med pattarna att göra? Utan hur man har det i vardagen. Bråkar föräldrarna mycket så inte fan hjälper det att slänga fram patten till ungen så för den ska känna sig trygg? Nä för mig handlar trygghet om så mycket mer. Men det är som sagt mina åsikter.. vi är alla olika! Sen hade vi detta med hemskolning.. Ja det kanske kan vara någon, men jag tror att barn behöver en struktur.. och det sociala man får lära sig i skolan, men mamman här menar att hennes barn inte vill gå i skolan för de måste gå upp tidigt på morgonen! om man hade fått gå till skolan när man ville, så hade kanske hennes barn velat.. men snälla. Hur kan hon veta vad hennes barn vill när bara en av barnen fått pröva att gå i skolan? konstiga människor det finns... sen nästa som är den absoluta dummaste mamman som finns, finns det pris för sämsta mamman, hade hon nog vunnit.. Doktorer säger att det är farligt att följe den kosten LHF? tror jag den hette. man tar bort socker och potatis.m.m.. vet inte mkt men doktorn på tvn sa att man behöver lite socker för hjärnan ska fungera ordentligt. det är bevisat att minnet blir bättre med socker.. och ändå ger hon sina barn denna dieten... bra! fortsätt att ge dina barn farlig diet, kärring!!! ska sova bort ilskan jag får av vissa männuskor!! god jävla natt!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela