heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

Bättre snart..

Publicerad 2012-11-15 22:16:38 i

Dessa tankar är sånna som kommer lite då och då. Det kan ta veckor, månader eller år innan de kommer igen, men även om det inte händer varje dag så vill jag gärna ändå berätta lite om vad som hänt de olyckliga dagarna i mitt liv då han skapade dessa mardrömmar.. Inte för att jag vill att någon ska tycka synd om mig, eller för jag ska få uppmärksamhet, för det kan jag få andra sätt! inte bara heller för min egen skull uran för att jag vill ha förståelse och även berätta för er andra som råkat ut för hemska saker, inte bara samma som mig utan, våld eller annan form av sorg, ni ska inte vara rädda att prata om det.. Jag var det i början, vågade inte prata med någon, kände mig skyldig. kände att allt var mitt eget fel för jag inte sa ifrån. Men efter jag fick hjälp att se den riktiga skurken, och att detta handlar om ett litet barn som inte visste, eller vågade.. vet nu att inte felet låg hos mig! Tänk hur lätt du kan lura ditt eget barn med tomten och tandtroll.. det e inte samma sak men det jag vill komma fram till är att barn är lätt lurade och ger du dem vad de vill ha så kan du få dem att älska dig!!
Jag hade inte HAN när jag var liten.. det var inte föräns jag började bli äldre jag förstod...

nu ska jag försöka sova.. utan mardrömmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela