heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

Dexter...

Publicerad 2012-11-20 20:12:15 i Allmänt

Jag kanske är orättvis nu, men jag tycker att vissa förtjänar att Dexter kommer ooch tar slut på deras liv. Ja det ska inte vara så, jag vet, men om vi säger Pedifiler, det är ingen sjukdom de har, inte heller någon i deras psyke som gör att de tänder på barn, tyvärr finns det inget botemedel mot dem.. det är ju vad dem känner.. som tillexemper vi gillar vuxna killar, tjejer gillar tjejer, och killar gillar killar.. Jag anser inte att man kan bota en pedofil, inte heller en mördare eller våltäktsman... Finns det bevis nog att de gjort brottet och man har de bevisen 100% säkra tycker jag att det borde finnas en Dexter... Eller bara någon som skrämmer de så mycket att det aldrig händer igen.. Det skulle funnits en superman, eller batman.. Speciellt nu dessa killarna som misshandlade en hund och en gammal tant, där skulle det funnits en hjälte. Var fans alla de folken som brukar vara i helsingborg ? Jag menar det hände ju faktiskt där det finns massa folk i vanliga fall.. Ingen av dem var någon hjälte!! Usch, jag hade lätt hjälpt damen. även om jag oxå hade blivit misshandlad så är jag inte rätt, jag kan iallafall försvara mig bättre än en gammal dam.. Tycker det är sjukt respektlöst VETT OCH ETIKETT!! 
 
ha en bra kväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela