heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

Mad hos Martin!!

Publicerad 2012-11-25 00:13:02 i Allmänt

Halva dagen, eller fram till 18.00 har vi bara slappat.. mysigt faktiskt. Izabella var med hennes faster och Vincent sov, så det blev lugnt och skönt!!:) Inte för jag har jobbiga barn,för det har jag inte! men det kändes som man kunde slappna av... kl 18.00 åkte vi till Martin, och åt mycket god mat:) kommer inte riktigt håg vad det kallades, men man har blandade köttbitar, svamp och plock, sen ett stekbord?::S Ja så steker man sin mat själv:) mumma! efter maten spelade vi plump! jag förlorade! 32 hela poäng och alla andra hade kanske minst 70... kass på sånt!!! Martin nya flickvän var oxå med. Henne gillar jag, hon är faktiskt väldigt mogen! jag tyckte väl faktisk om de flickvänner Martin hade innan, men der var inte riktigt Martin... han valde fel för just honom.. men hon här verkar vara en tjej som Martin inte kan köra med, eller vara elak, för hon har nog fått gå igenom en hel del, så hon har mer erfarenhet och har ett liv med barn redan, så det är ju perfekt! dessutom är hon äldre än Martin oxå... hoppas för hans skull att detta är den rätta! Hoppas han släpper in henne ordentligt nu!!!! Jag har haft riktigt trevligt i kväll!! tack fina.ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela