heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

puttsa fönster, sjuk:(

Publicerad 2012-11-24 01:38:00 i Allmänt

Jag är jätte sjuk:( fick ta bricanyl i morse för min hosta känndes som den kvävde mig.. Ändå kände jag mig rastlös, så istället för att vila bestämde jag mig för att puttsa fönstren, vilket inte har gjorts på ett år..De bygger ju tunnel i Bjuv och det dammet från grävningarna gjorde  det omöjligt att städa, eftersom det kom igen efter en dag.. Jag torkade av bordet varje dag och ändå, varje dag låg där ett tjockt lager damm..
Det blev ju dock inte bättre än innan.
det blev immigt...:(
Jag har glömt allt från tiden jag var städerska på banken
i hbg..
där lyckades jag alltid med rutorna,
men nu...
känns som man inte kan nått. får vä lära mig på nytt.. ..
Alexander e ute med kusinen.. Vill han ska komma hem.. kan inte sova när han inte e hemma, känner mig inte trygg.. Så jag gick in och hämtade Vincent... nu ska vi nanna... godnatt fina ni:)<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela