heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

Erikslund bra eller dåligt???

Publicerad 2013-02-05 23:13:00 i Allmänt

Nu är jag hemma, med träningsvärk i benen och rumpan! ajaj å Ah:) hehe men oh så kul vi hade!!! Vi började, när vi kom dit, att äta frukostbufè, massa olika frukost mat att välja mellan! Det var riktigt gott!! MEN apelsinjuicen smakade inte något... usxh, den var inte fin den! :):P Efter frukosten gick vi direkt in till gymmet och tränade i ca 45 minuter. Inne i gymmet var där en instruktör som rättade Mikki. efter han pratat ett tag sa hon att hennes syster var PT och hennes man var bodybuilder, vilket är sant, men han instuktören sa att både mikkis man och systern gjorde helt fel och att han instruktören hade gått i skola och läst på hur man skulle träna... haha nu kommer det roliga, han var inte i form över huvudtaget, han hade inte en ändå muskel som poppade ut.. Han var pinnsmal med spagetti armar och såagettiben! Vi gick och bubblade och fick våra behandlingar och vid halv tolv kom det en äldre dam, eller en jävla kärring med näsan i vädret och oförskämt beteende, ner i poolen där vi tre satt och pratade. Efter en ca 2 minuter säger hon: Njuter inte ni? . jo, sa vi! -jaha då borde ni knipa igen munnarna för det ända jag hör är prat... Mikki blev irriterand och sa till henne att man faktiskt fick lov att prata här, då sa denna dam. Nej, det får man inte, sen sa Mikki att hade du inte satt igång bubblorna hade vi pratat tystare!! Vi snackade ändå men med mindre bokstäver... Hur kan man göra så, jag menar man kan inte bara anta att folk ska vara tysta på ett spa. idiot!!!! Usch i allafall.. vid kvart över tolv vinterbadade vi, först bastu, sendan iskallt vatten i en speciell pool i järn.. sen bastun igen.. sen gick vi och duscha och åt mat!! god fisk med potatis och hollandärsås..:) Momms blir ju hungrig igen... Nä nnu är jag jätte trött! Erikslund ger jag 7* av 10 utsikikten kunde varit bättre och bättre dricka och frukt, kanske fler bubbelpooler:) puss å hej!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela