heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

jobba:)

Publicerad 2013-02-28 22:28:31 i Allmänt

Jag har jobbat på Ateljé katrica i Påarp i dag! Alltid lika kul att vara där, och i dag har jag sytt två drägglisar:) till Vincent. Det var inte mycket folk som kom så jag passade på att sy:)
Så här blev dem.. finna tyg va? hehe.. Det roligaste är att jag inte kan sy egentligen.. Jag har aldrig tyckt det var roligt, jag gillade bättre träslöjd i skolan.. Eller jag fick inte gå på syslöjden mer för jag sa, kärring eller fitta till min lärare.. Antagligen gjorde jag det, var väldigt ful i munnen!!! Men jag kommer även ihåg när jag gick i trean att jag sa hora till en fröken där.. Jag kommer väl ihåg det, för vaktmästaren på skolan fick jaga mig, först runt hela kyrkan, och sen skolan och till slut låste jag in mig på toa och då låste han upp utifrån och fick tag i mig.. Drog mig i armen in till rektorn... Stackars dem... Jag kommer inte med undanflykter nu men detan där hade HAN varit på mig och jag vill tro att mina utbrott hade med det att göra... eller hade jag damp!:) och jag var elak vilket fall men jag mådde inte bra kommer jag faktiskt ihåg.... Jag kommer ihåg att jag redan då behövde någon bekräftelse.. Jag ställde ju mig även naken på lärarens skrivbord... Jag och min kompis Sara... Jag kommer ihåg många saker jätte starkt, som om det var igår! Jag vet att jag inte kände mig älskad av mamma. och en gång när hon inte var nykter sa hon att hon egentligen ville jag skulle vara en kille.. Hon önskade att jag inte fanns och att jag istället skulle varit en pojke... Jag älskar min mamma idag men när hon.drack, som hon gjorde ofta och mycket, så kan jag ju inte påstå att jag tyckte om henne.. Så ofta jag fick ta hand om henne, när det egentligen skulle varit tvärtom.. men det kommer jag skriva om längre fram i tiden.. Antingen här, eller i boken jag vill skriva, om mitt liv... vi får se:) jaha godnatt då!! kom och hälsa på i morgon om ni vill.. finns i butiken mellan 12 till 19:) pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela