heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

natt, i morgon kommer ny....

Publicerad 2013-02-25 22:51:46 i Allmänt

Åter igen en sömnlös natt med kräk i huvudet.. Massa tankar om alla andra, jag bryr mig för mycket. Jag tänker tex: varför mina så kallade bästa vänner inte finns där mer, vad det är för fel på mig? Eftersom de inte vill ungås mer, jag menar, jag försöker berätta att jag finns här och jag stället alltid upp med vad som helst, men ändå står jag här och saknar dem! Inget initiativ från deras sida får jag... Inte nått, tomt, tomt .. Jag undrar om det är något de stör sig på? Men som riktig vän hoppas jag de berättar det! Eller är jag tråkig! Ja, det är jag nog, har inget körkort och är kass på det mesta!!! Självkänsla och sjäkvförtoende ja! Undrar hur jag ska få mina barn att få det när jag inte har något:( Usch över till nästa sak.. Gnällig folk....Jag har fått allergi mot dem! Usch... kan inte låta bli det, och jag är lika dan.... gnällig!! Usch atjho... Jag får glädjas av att det snart är onsdag, då träffar jag mina milfar:) och de Goa små flickorna:) sen torsdag och fredag, jobbar jag i butiken!! Hoppas ni har tid att komma in en sväng!!:) torsdag från 13- 17 och fredag 13- 19... Mkt fina kläder!!:)
måste ju berätta om föräldraskap utbildningen... Vi kommer få diplom och detta är en riktig kurs.. som egentligen kostar 2000:- men vi får det gratis.. Det handlar om hur barn behöver vår uppfostran för att känna sig trygga och överlevan samhället... Om hur vi kan föra för att inte sopa banan för våra barn, eller att inte vara för hård.. Utan ge dem en chans att lära och ge dem tid!! Detta är riktigt intressant att läsa och lyssna till, för man känner så väl igen sig! Och de säger att det finns inga rätt och fel, att ingen är perfekt, men man kan ta till sig och höra, se hur ens barn är...
nä får väl slå mig till dröms.. Izabella ska ju på dagis i morgon och hon ska vara i tid!! :S godnatt:) possåhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela