heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

vinnepinne och bellafjälla:)

Publicerad 2013-02-17 21:56:58 i Allmänt

igår när jag skulle sminka mig, inför bio.besöket med Denize, så ville Izabella oxå sminka sig.. Ja det tillåter jag henne att göra, när hon är hemma och när vi ska på stor fest!! Då brukar jag sminka henne, men när hin är hemma får hon själv leka med det:) Men jag är en sån mamma som faktiskt tänker ge henne ett par rosa slinger i håret när hon fyller 5 år.. Men jag vill inte att hon börjar med smink ute för jag tycker att hon är förliten.. Och jag vill inte göra henne större än hon är... Men så här fina blev vi!!
Vincent han var riktigt snäll och mysig hela dagen i fredags, så det var nästan jobbig att åka ifrån honom.. men ibland behöver även jag komma bort från dessa fina barn och den fina man!! :) så här fick jag honom på bild!:)
Bion var kul.. Kul att bara vara moster!!:) och Denize är rolig!!! Mysigt att kunna gå på vuxen bio med henne... Vi såg Ego.. den var faktiskt båda bra och rolig! kanske är så set går till, eller ofta, man väljer ofta utifrån hur personen ser ut och inte hur det är på insidan... Oftast är sånna ytliga killar, dumma i skallen!!:( men här e vi, vi är både snygga och snälla!!:) in och ut!!!
. får säga godnatt nu! pyssåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela