heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

operation, nytt liv, ny Heidi!

Publicerad 2013-01-22 22:21:05 i

Nu är det fan dax att växa upp, kan inte gå runt och försöka vara 20... Det funkar ju tydligen inte! Jag tror att innerst inne är jag väll lite rädd för att bli gammal. Jag menar, att se sliten ut, att bli alldeles vit om hyn, och få vitt hår, ha problem med höfterna och behöva gå med rullator... att kissa på sig och ligga på hem.... Usch:( Men det händer ju alla! Jag vill försöka att njuta av mina barn, sen efter barnbarn. Och att njuta av att bli pensionär, eller iallafall ha råd att resa. Bara jag och Alexander... Vi två, helt själva....
Det har vi ju aldrig fått uppleva. Vi blev ju gravida direlt, firade nio månader när hon kom ut. Och det är tufft, för förhållandet.. och nu har vi varit tillsammans. snart sex år! :) fortfarande får vi kämpa, och det går upp och ner, men vi fixar det!! godnatt:) min nya färg:) choklad brunt..



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela