heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

städmani från 21.00 till 00.00

Publicerad 2013-01-30 00:29:29 i Allmänt

Alltså, nu är det en sån period, då jag inte riktigt kan komma till ro och slappna av. Speciellt inte när jag ska sova.. Jag drömde en riktig hemska mardröm herrom natten, så jag vågar knappt somna... usch, den började med att vi har på en semester men några vänner, vart, vet jag inte.. Vi hade våra barn med och det var sent, så jag och Izabella skulle få och sova och Emil passade Vincent.. Alexander var där nere och festade. Vi gick in på vårt rum och började klä av oss. Jag upptäcker då en man som kommer mot mig, min första tanke är då att jag skulle springa till trappan och kalla på Alexander, see å jag sprang, utan Izabella:(Skrek på Alexander och ser bara i ögonvrån att dörren var stängd.... Usch:'( :'( jag springer dit i panik med tankarna farande och det kändes som det tog hur lång tid som helst, dörren sled längre och längre bort.. Jag kom äntligen till dörren och slet upp den och mina värsta tankar hade blivit sanna, min värsta mardröm. Izabella hade blivit våldtagen:'( Alexander kom upp springande och undrade var det var med mig? Men tårarna sprutandes berättade jag vad som hänt, samtidigt kommer Emil in och ställer sig och lyssnar. Alexander säger att det är inget att böla över och beter sig som om det inte ens hade hänt, tycker jag överdriver. Jag var så arg... Alexander gick och Emil kom fram och sa. vi ska hitta den idioten!! Vi stack och letade, ( vet inte vem som hade barnen?) Jag hittade honom i en tattuerings studio och in sprang jag, överraskade honom genom det hårdaste bnytnäve slag jag kunde, han föll ner på golvet och jag satte mig på honom och slog, slog, slog och tillslut kom polisen, jag blev hemskickad till Sverige igen och polisen sa att jag kommer få fängelse straff för detta.. Jag tar gärna mitt straff! sen vaknade jag.... Detta är faktiskt den hemskaste drömmen någonsin. Fy... Jag hade gjort det, jag hsde dödat den som gjort min dotter så illa, jag lovar. Skiter fullständig i om jag hamnar i fängelse, för det straffet är ingenting... en vålstäkt av vilket slag, förstör hela ens liv! Ett fängelsestraff i Sverige är rena lyx hotellet!! Känner många som suttit inne och de säger att de gärna hade stannat där. Hoppas ni inte tycker det är tråkigt att läsa mina deppblogg, det kommer bättre tider, där jag kan känna mig på topp igen. Snart :)
nä jag måste nog försöka sova nu!! godnatt mina fina läsare!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela