heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

fake...

Publicerad 2013-03-02 23:23:37 i Allmänt

Alla tror att jag har bra självförtroende och självkänsla, men det är bara skådespel... Jag tycker inte jag är snygg och oftast tycker jag att jag är oduglig på det mesta... Jag hatar verkligen att jag är feg, att jag inte vågar trampa ner foten, och jag hatar att jag måste få bekräftelse.. Det är inte lite bekräftelse, utan jag kräver så mycket, för jag känner mug oälskad så lätt.. Det är därför jag gör allt i min makt att vara så snygg och Sexig som möjligt när jag går ut, jag dansar som en strippa för jag får uppmärksamhet och uppmärksamheten uppfattar jag som bekräftelse... Det borde räcka att de jag egentligen älskar berättar det för mig, men set gör det inte:( Det är faktiskt jobbigt att känna så.. Och sjukt energi drivande.. Den energin borde jag lägga på min familj... Men jag vet att jag har problem, men vet bara inte vart jag ska börja för att ta tag i det!! Avundsjuka.. Det är oxå en jobbigt sak, men jag tror det hör ihop med min självkänsla... att jag inte tror på mig själv, tänker mkt på andra folk, och hur de har det, vad de kan göra... Har ingen egen vilja, utan förlitar mug på vad andra tycker... :( behöver hjälp, kommer smitta av mig på Izabella eller Vincent och det vill jag inte!!! Jobb i morgon... godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela