heidikrook.blogg.se

Denna blogg har jag valt att skapa för min egen skull. Jag valde att lösenordsanpassa den för jag inte vet om jag klarar av att världen ska läsa mina innersta tankar än. Det är ändå väldigt känsligt och smått jobbigt att jag låter ett fåtal få chansen att läsa. Det är som en dagbok för att mina tankar jag har ska komma ut, därför kan det bli väldigt rörigt. men det är ju så min hjärna fungerar. Nu har jag valt att våga öppna den för världen. Kanske jag stänger den igen, mmen just nu är detta okej. Har kämpat länge för att inte skämmas och nu är tiden inne!

stackare!

Publicerad 2014-03-18 21:44:31 i Allmänt

Jag tycker synd om min exgranne. Synd om henne för hon är ingenting! Hon förtjänar inte att ha det bra och inte att ha barn. Hon är en elak, elak, butter dam. Som kommer ligga ensam på sin dödsbädd och önska att hon varit snäll! Hon tror att hon kan komma undan med att ljuga, och trycka ner andra för att folk ska tycka synd om henne. Men verkligen kommer ifatt henne. Jag skulle aldrig kunna säga sådana hemska saker om min dotter till massa folk jag inte känner, mina problem om någon i min familj tar jag med min familj och ingen annan. Behöver jag en annan synvinkel så kan jag gå till psykolog och få det! Men hon är en riktig bra skådespelare eftersom Även jag föll för hennes spel! Tråkigt:(
Men tur att jag såg sanningen! Hennes dotter är den finaste jag träffat! Hon förtjänar verkligen inte en mamma som sårar och trycker ner henne psykiskt! Det bästa för henne var om den bitter damen lät henne leva ett liv utan bitterdamen! Men jag sk0a0 verkligen försöka stötta och finnas för fina J!♥♥♡♡ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heidi

Försöker att vara en bra mamma till mina två fina barn, Izabella och Vincent. Även en bra sambo till min fina Alexander. Mina intressen är min familj och musik.. sjunger mycket:) jag jobbar i växthus där jag packar ekologiska färska örter, www.swedeponic.se. jag är även där platsombud och skyddsombud.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela